Uitslag VF Partij Paesens-Moddergat

3 aug

Afgelopen weekend werd er in Paesens-Moddergat voor de tweede maal een federatie wedstrijd georganiseerd. Deze partij werd gesponsord door drie plaatselijke boeren, fam. Buurmans, fam. Faber en de fam Visser.

Vrijdag’s werd er begonnen met de A klasse heren en de dames. De heren kaatsten in competitie verband, hier waren vier parturen. De dames kaatsten met het belgische systeem, zij waren met vijf parturen. Hier waren de uitslagen als volgt:

A klasse heren

1e prijs: Wiebe Wessel Bos, Wiebe Dijkstra en Sip Jaap Bos

2e prijs: Jacob Lei, Bouwe Stiemsma en Jelle Jaap Stiemsma

Dames

1e prijs: Afke de Vries, Hilde Seepma en Metsje Zijlstra

2e prijs: Froukje Wolters, Aletta Keegstra en Anja Bandstra

Zaterdag was het de beurt aan de B klasse heren. Er waren 9 parturen die zich hier voor hadden opgegeven. Er werd gespeeld met een winnaars en verliezersronde. Ondanks de harde wind werd er goed gekaatst en waren er spannende partijen. Al met al een zeer geslaagd weekend.

B klasse heren

1e prijs: Douwe Wierstra, Dirk Pieter v/d Schaaf en Arnold Jan Zijlstra